Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

6 Αφιερωμένο στον άντρα μου και σε όλους όσους αισθάνονται και είναι ερωτευμένοι!!!!

Σ’ αγαπώ

Σ’ αγαπώ περισσότερο απ΄όσο μια ανθρώπινη καρδιά μπορεί να αγαπήσει,

περισσότερο απ΄όσο ένας ποιητής ονειρεύεται ή ένας ερωτευμένος αισθάνεται.
Είσαι το σύννεφο με το υπέροχο άρωμα που στάλθηκε απ΄τον παράδεισο,
για να ρίξει πάνω μου τη βροχή του, την ευλογημένη δροσιά.
Αισθάνομαι την καρδιά σου, τις φλέβες σου να κυλούν μέσα στις δικές μου,
χωρίς καμιά χαραμάδα ανάμεσα μας για να χωθεί ο ακάθαρτος κόσμος.
Η καρδιά μου στέκει απέναντι στη δική σου, αντικρίζει τη δίδυμη εικόνα της,
σαν δυο χέρια που πλέκονται σε αέρινο όρκο.
Μέσα μας κόκκινο κρασί ενώνεται με κόκκινο κρασί,
φτιάχνουν μείγμα μεθυστικό από άρωμα, αύρα και δροσιά του πρωινού.
Η έμπνευση μου κατοικεί μέσα στα μάτια σου,
τα χείλη σου ενώνονται με τα δικά μου και οδηγούν την ποίηση μου.
Σε σένα και σε μένα η φωτιά φουντώνει, χωρίς κανείς να ρίχνει ξύλα.
Μολονότι είμαστε ήρεμοι, η καταιγίδα ξεσπά μέσα μας.
Ενα ποίημα για την αγάπη και τον έρωτα από τον Λιβανέζο ποιητή Llyas Abu Shaaka, (1903-1947), που πρωταγωνίστησε στο ρεύμα του Ρομαντισμού τις δεκαετίες του 1930 και 1940 στη πατρίδα του, απελευθερώνοντας την έκφραση των συναισθημάτων στην ποίηση.

6 σχόλια:

  1. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΚ ΒΑΘΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ,ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΕΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ σ' αγαπώ ψυχή μου. Χρόνια μας πολλά! Εύχομαι να είμαστε αγαπημένοι, ερωτευμένοι και δεμένοι και μετά τα 70 τόσο όσο είμαστε τώρα και ακόμη περισσότερο. Σου αφιερώνω με όλη μου την αγάπη τους παρακάτω στίχους από ένα τραγούδι του Νίκου Καρβέλα.

    Στα εβδομήντα εννιά
    όταν θα 'σαι γιαγιά
    τίποτα δε θα 'χει αλλάξει
    σου τ' ορκίζομαι ξανά
    πως για μένα θα 'σαι πάντα δεκαεννιά.

    Στα εβδομήντα εννιά
    όταν θα 'σαι γιαγιά
    πιο πολύ θα σ' αγαπάω
    και λογάκια τρυφερά
    στο αυτάκι θα σου λέω ψιθυριστά.

    Στα εβδομήντα εννιά
    όταν θα 'σαι γιαγιά
    θα σε παίρνω απ' το χέρι
    και μαζί σιγά σιγά
    θα πηγαίνουμε τα βράδια σινεμά.

    Στα εβδομήντα εννιά
    όταν θα 'σαι γιαγιά
    τα μαλλιά θα σου χαϊδεύω
    και τις νύχτες αγκαλιά
    θα θυμόμαστε όσα κάναμε παλιά.

    Στα εβδομήντα εννιά
    όταν θα 'σαι γιαγιά
    σου τ' ορκίζομαι μακριά σου
    δε θ' αντέχω ούτε στιγμή
    έτσι κάνω από τώρα μιαν ευχή:
    Στο στερνό μας το ταξίδι
    από τούτη τη ζωή
    ας γινόταν, Θεέ μου, να 'μαστε μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Σάββα μου!!!!!!
    Είμαι σίγουρη πως και στα εβδομήντα εννιά θα είμαστε έτσι όπως είμαστε και τώρα. Την δική μας τη σχέση ο χρόνος δεν την αλλοιώνει αντιθέτως την δυναμώνει!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χέρομαι αφάνταστα όταν κάθε μέρα αγαπιέστε ακόμα πιο πολύ μανούλα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλενα μου, ξέρω ότι χαίρεσαι πολύ καρδούλα μου!!!!!!! Σε λατρεύουμε, είσαι η ζωή μας!!!!!!!! Σ' ΑΓΑΠΑΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.