Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

10 Σωκράτης - Φωτεινή

"Σε λίγες μέρες τα φιλαράκια μας από την μπλογκ - ο -παρέα μας παντρεύονται ....
Αντε να μας ζήσουν τα παιδιά....."


Σας εύχομαι να περάσετε ερωτευμένοι όλη σας τη ζωή!!

Σας εύχομαι να ζήσετε ευτυχισμένοι και γεροί και να έχετε πάντα
την τύχη με το μέρος σας!!!

Κάθε σας επιθυμία και κάθε σας προσμονή γίνεται αυτόματα
ευχή μου που σας ακολουθεί!!!

Εύχομαι να ζήσετε όλα τα όνειρά σας!!!
Εύχομαι να ζήσετε ευτυχισμένοι και να δημιουργήσετε μια μεγάλη και αγαπημένη οικογένεια!!!


Σας εύχομαι να μείνετε ερωτευμένοι, αγαπημένοι και δεμένοι μέχρι τα βαθιά γεράματα!!!!!!

10 σχόλια:

  1. Δημητρούλα έχω χάσει κανένα επεισόδιο; Ποιοι παντρεύονται και δεν το ξέρω; Να ζήσουν πάντως και καλούς απογόνους όποιοι και να' ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ,ΠΑΝΤΑ ΕΥΧΑΡΗΣΤΑ ΝΕΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τις καλύτερες ευχές μου στα παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφες ευχές αφήνω για την καινούργια τους ζωή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θερμές ευχές και βίον ανθόσπαρτον στο νέο ζευγάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δήμητρα σε ευχαριστούμε πολύ για τις θερμές σου ευχές και για την ηλεκτρονική ανακοίνωση του γάμου μας. Μας άρεσε πάρα πολύ αυτό το δώρο. Σίγουρα είναι ήδη το καλύτερο δώρο του γάμου μας!!! Ευχαριστούμε πολύ και τους αναγνώστες σου που μας ευχήθηκαν κι αυτοί για την ομορφότερη μέρα της ζωής μας. Εύχομαι κι εσείς να είστε όλοι ευτυχισμένοι και χαρούμενοι και να αποκτάτε πάντα ό,τι επιθυμείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φωτεινούλα μου να είστε καλά.
    Χαίρομαι που ενθουσιάστηκες με την ανάρτηση της ανακοίνωσης του γάμου σας.
    Η συμπάθεια μου, η αγάπη μου και η εκτίμησή μου στο πρόσωπό σας είναι φανερή και ιδιαίτερα χαίρομαι με τα ζευγάρια που είναι τόσο αγαπημένα (όσο εσείς και όσο εγώ και ο Σάββας μου).
    Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ!!!!!!!!! :-))
    Τους χαιρετισμούς μας και στον Σωκράτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για την ανταπόκρισή σας. Φιλιά σε όλους!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.