Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

24 Οι δύο λύκοι (Ινδιάνικος μύθος)



‘Ενα βράδυ ένας γέρος (Ινδιάνος) της φυλής Τσερόκι, μίλησε στον εγγονό του για τη μάχη που γίνεται μέσα στην ψυχή των ανθρώπων .
Είπε: “Γιέ μου”, η μάχη γίνεται μεταξύ δυο “λύκων” που υπάρχουν σε όλους μας.
Ο ένας λύκος είναι το Κακό.Είναι ο θυμός, η ζήλια, η θλίψη, η απογοήτευση, η απληστία, η αλαζονεία, η ενοχή, η προσβολή,η κατωτερότητα, τα ψέματα, η ματαιοδοξία, η υπεροψία και το εγώ.
Ο άλλος είναι το Καλό.Είναι η χαρά, η ειρήνη, η αγάπη, η ελπίδα, η ηρεμία,η ταπεινοφροσύνη, η ευγένεια, η φιλανθρωπία, η συμπόνια, η γενναιοδωρία, η αλήθεια, η ευσπλαχνία και η πίστη στο Θεό.”
Ο εγγονός το σκέφτηκε για ένα λεπτό,
 και μετά ρώτησε τον παππού του:
“Ποιος λύκος νικάει?” 
Ο γέρος Ινδιάνος Τσερόκι απάντησε:
“Αυτός που ταΐζεις”.

Πηγή: http://fairytalesdreams.wordpress.com

24 σχόλια:

  1. Πολύ σωστός και έξυπνος ο ινδιάνικος μύθος!
    Άρα να ταίζουμε τον καλό λύκο...
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τραγικά επίκαιρο και πέρα για πέρα αληθινό.
    Ας το έχουμε διαρκώς στη σκέψη μας, κάθε φορά που ο καθένας μας ταϊζει το προσωπικό του "θηρίο"...

    Δήμητρα τους χαιρετισμούς μου και χάρηκα πολύ απ' τη βόλτα μου στο χώρο σου. Πολύ ζεστός και φιλόξενος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και για το σχόλιο.

      Χάρηκα πολύ που πέρασες. Επίκαιρο δεν λες τίποτα :))

      Καλό βράδυ να έχεις. Και μια υπέροχη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  3. Eξαιρετικός ο Ινδιάνικος μύθος Δήμητά μου!Μακάρι να ταίζουν οι άνθρωποι το καλό και μόνο αυτό!Φιλιά και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα μου καλησπέρα, μακάρι φίλη μου :))

      Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

      Καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
  4. Δήμητρα για άλλη μια φορά μας προτρέπεις για το καλύτερο..!!

    Και φυσικά δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω με κανένα απ'τους προλαλήσαντες,είναι,ένας μύθος,πολύ σωστός και έξυπνος,τραγικά επίκαιρος και πέρα για πέρα αληθινός,και ναι μακάρι να ταϊζουν οι άνθρωποι μόνο το καλό...



    " Η πηγή του καλού μπορεί να αναβλύζει πάντα, αν πάντα σκάβεις "
    Μάρκος Αυρήλιος

    Καλή εβδομάδα !!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Astazzia μου, ίσως η ηθική συνείδηση να είναι εκείνη που διαφοροποιεί περισσότερο τον άνθρωπο από τα ζώα.
      Το Καλό είναι πιο δύσκολο από το Κακό. Η δημιουργία είναι πιο δύσκολη από την καταστροφή.
      Φιλάκια πολλά καλή μου φίλη!!! Καλή εβδομάδα και σε σένα!! :))

      Διαγραφή
  5. καλο σαβ/κο Δημητρα! :)
    καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε παιδιά , εγώ ταΐζω τον καλό τον λύκο αλλά ο κακός του κλέβει το φαΐ ... τι να κάνω ;;;

    Καλό Σ/Κ σ΄όλους σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε μου ΜΑΚΕΔΩΝ!!! Εσύ τον κακό τον λύκο τον έχεις τιθασεύσει επίσης τον έχεις σε επιφυλακή και απλά τον αφήνεις να δείχνει τα δόντια του εκεί που πρέπει και όταν πρέπει. :))
      Αυτή είναι η άποψη μιας Μακεδόνισσας που διαβάζει τις αναρτήσεις σου!!
      Καλό Σ/Κ να έχεις!!! Σ' ευχαριστώ που πέρασες από το blog μου.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Δήμητρα!
    Πολύ μου άρεσε η ιστορία των ινδιάνων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αντιγόνη, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ιστορία!! Χάρηκα πολύ που πέρασες και τα είπαμε!! Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχος ο μύθος! Μικρός μα τόσο περιεκτικός! καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.