Κυριακή 20 Μαΐου 2012

6 Καλημέρα φίλες και φίλοι!! Άντε να γελάσουμε λίγο. Απορίες για τρελό γέλιο!



Πώς καταφέρνει μια Ξανθιά να κάνει του κόσμου τις βλακείες σε μια μέρα;- Σηκώνεται πολύ πρωί..


- Τι κάνει ένας τσιγκούνης αν πάρει φωτιά το σπίτι του;
- Αναπάντητη στην πυροσβεστική..



- Πώς λέγεται αυτός που έχει μία τρίχα στο κεφάλι του;
- Παρά τρίχα φαλακρός..


- Πώς λέγονται δύο Ξανθιές που παίζουν κρυφτό;
- Αγνοούμενες..


- Τι είναι συνέπεια;
- Η τέχνη να υπολογίζεις πόσο…
καθυστερημένα θα έρθει ο άλλος..


- Γιατί οι περισσότεροι άντρες έχουν την χωρίστρα αριστερά;
- Γιατί οι μητέρες τους ήταν δεξιόχειρες..


- Γιατί το σουτιέν είναι το σύμβολο της δημοκρατίας;
- Γιατί χωρίζει την αριστερά από τη δεξιά, συγκρατεί τις μάζες και ξεσηκώνει τα πλήθη..


- Τι κάνεις όταν μια ξανθιά σου πετάξει χειροβομβίδα;
- Τραβάς την περόνη και τη στέλνεις πίσω..


- Ποια η διαφορά ανάμεσα σε έναν αεροπειρατή και στον εφοριακό σας;
- Με τον αεροπειρατή μπορείς να κάνεις κάποιες διαπραγματεύσεις..




- Πώς καταλαβαίνεις ότι ένας Πόντιος συμμετέχει σε κοκκορομαχίες;
- Ρίχνει στον αγώνα μια πάπια..


- Πώς καταλαβαίνεις ότι συμμετέχουν και άλλοι Πόντιοι στον αγώνα;
- Ποντάρουν στην πάπια..


- Και πώς καταλαβαίνεις ότι είναι μπλεγμένη και η Ποντιακή Μαφία;
- Κερδίζει η πάπια..


- Τι έχει 13 δόντια και 60 πόδια;
- Η πρώτη σειρά στο Μέγαρο Μουσικής..


- Τι κάνει ψείρα στο κεφάλι φαλακρού;
- Αποτοξίνωση..


- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ μιας πόρνης, μιας ερωμένης και μιας συζύγου;
- Η πόρνη λέει: «άντε, ακόμα;» Η ερωμένη λέει: «τι, κιόλας;» Και η σύζυγος λέει: «μπεζ.. λέω να βάψουμε μπεζ το ταβάνι μας»


- Γιατί έχει στραβώσει ο πύργος τις Πίζας;
- Γιατί όλοι πάνε στον πύργο του Άιφελ..




ΠΗΓΗ: http://www.anoixtomualos.gr/2012/03/19.html#ixzz1vNi2lJRe

6 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ Καλησπέρα! Ο Μάγος μ'εστειλε για να γελάσει λίγο το χειλάκι μου!
    Φαίνεσαι ..είσαι μια εξαίρεση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kariatida62,

      Καλημέρα kariatida62, καλή εβδομάδα! Σ' ευχαριστώ πολύ!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!
      :)

      Διαγραφή
  2. δημητρουλα μου καλημερα! χαθηκαμε! πολυ ωραια τα ανεκδοτακια! γελασα με τη ψυχη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΚΦΡΑΣΟΥ,

      Καλημέρα φίλη μου!!

      Έτσι για να μπει με το δεξί εβδομάδα!!

      Φιλάκια πάρα πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Να'σαι καλά Δήμητρα γέλασα με την ψυχή μου :))
    Προς ανταπόδοση της ευθυμίας που πρόσφερες σου στέλνω ένα τελευταίο που μου είπαν..

    - Μα βρε αγάπη μου δεν με πας σε κανένα ακριβό μέρος πια...
    - Σήκω και ντύσου τότε, να σε πάω τώρα!
    - Αααα ωραία! Πού θα με πας;
    - Στο βενζινάδικο!!!!

    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

      Πάρα πολύ πετυχημένο astazzia μου!!

      Σ' ευχαριστώ πολύ!!

      Την καλημέρα μου!!!

      :))

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.